آسیب شناسی فضای مجازی

آسیب شناسی فضای مجازی

آسیب شناسی فضای مجازی

آسیب شناسی فضای مجازی

آسیب شناسی فضای مجازی

این وب جهت آشنایی با شبکه ملی اطلاعات و بررسی شبکه های اجتماعی است.

امیدوارم دقایق خوبی را دراین وب سپری کنید . . . نظرات شما موجب پیشرفت و دلگرمی ماست. . .

تلگرام، یک هواپیمای کاغذی یا پهپاد شناسایی اسرائیل+تصاویر

DEN HAAG - App-iconen van WhatsApp, Facebook en Telegram Messenger op een mobiele telefoon. Nadat Facebook bekend maakte WhatsApp te hebben overgenomen, zijn bezorgde gebruikers van de applicatie massaal op zoek naar een alternatief. Telegram Messenger is één van de vele gratis alternatieven die momenteel sterk aan populariteit wint. ANP XTRA LEX VAN LIESHOUT

به گزارش خبرنگار واجب فراموش شده به نقل از دانا، پاول دروف ( مشهور به زاکربرگ روسی و عنصر تحت تعقیب سرویس امنیتی روسیه FSB و مدیر اجرایی شبکه اجتمای وی کی VK که در میان صهیونیست های موجود در فلسطین اشغالی محبوبیت ویژه ای داشته و خود بیان کرده بود که فردی ضد دین و ضد خداست و پدر وی نیز از یهودیان روسیه محسوب می شود) که با کمک و مساعدت پسر(یدزحک میری لاشویلی) و مشاور اقتصادی خانواده لاشویلی(اکسل نف) و سرمایه گذاری مایکل(میخائیل) میری لاشویلی(عضو هیئت رئیسه کنگره جهانی یهود و فرمانده عالیرتبه یگان ویژه سایرت متکل ستاد کل ارتش رژیم نجس صهیونیستی) و همراهی برادر خود نیکلای دروف توانسته بود ضمن فرار از روسیه، در آلمان و آمریکا مستقر و نرم افزار تلگرام را تحت مجموعه مدیریتی خانواده لاشویلی(قلعه دیجیتال) ساخته و مطرح سازد، دوره ای را بعد و حتی قبل از فرار از روسیه که مرتبط با جریان براندازی دولت طرفدار روسیه در اوکراین و تاثیرگذاری وی در شبکه اجتماعی VK روسیه بود در آمریکا گذراند و با همکاری NSA(آژانس امنیت ملی آمریکا) مسئولیت اداره تلگرام را عهده دار گشت.

4


بفرمایید به ادامه مطلب

10

در سال ۱۹۹۸ دن براون (Dan Brown) نویسنده آمریکایی که کتاب رمز داوینچی او شهرت جهانی دارد اولین اثر خود را با نام قلعه دیجیتال(Digital Fortress) با موضوع نظارت دولت آمریکا از اطلاعات و داده های اینترنتی و شنود و تخلیه اطلاعاتی مردم در سطح گسترده به نگارش در آورد.

7

وی در این کتاب که آن را براساس پروژه قلعه دیجیتال آژانس امنیت ملی آمریکا(NSA) نامگذاری کرده به شرح وقایع کاملاً مستند و واقعی در این پروژه فوق سری و امنیتی می پردازد.آنچه در اینجا می توان بیان نمود آنست که در این پروژه که رسماً توسط دولت آمریکا در سال ۲۰۰۲ با مجوز مجلس سنا اعلام عمومی گردید آنست که دولت آمریکا نه تنها مجوز شنود و تخلیه اطلاعاتی مردم کشور خود را دارد بلکه می تواند تمامی اطلاعات ملت های جهان را نیز براساس قانون پیگیرد تهدیدهای امنیت ملی(Prosecution threats to national security) رصد، ذخیره و عملیاتی نماید.شخصیت اول این کتاب فردی است که به یک نابغه ریاضی و استاد نوشتن الگوریتم های رمزی است و باید بتواند یک ابرجاسوس سری را طرح ریزی نموده و در عین حال امنیت آمریکا و متحدان آن را نیز تضمین نماید.جالب آنست که بجز نام این پروژه که دقیقاً با نام شرکت ثبت شده تلگرام در آلمان و انگلستان همخوانی دارد، طراحی و کاربرد آن نیز در یک راستا و استفاده از شخصیت اصلی و بازیگر میدانی آن یعنی یک نابغه ریاضی که دقیقاً با مایکل میری لاشویلی که اون نیز یک استاد کارکشته علم ریاضیات می باشد موضوع را مهم و قابل تامل می نماید.

9مایکل میری لاشویلی در طول این سالها خود را تا حدی در بین مقامات رژیم صهیونیستی در دنیا مؤثر نشان داده است که نتانیاهو او را اینگونه خطاب کرده است: من بارها در جلسه وزیران و مسئولین کشور بیان کرده ام آقای لاشویلی سرمایه بزرگی برای امنیت اسرائیل است و ما شکرگذار!!این سرمایه هستیم،آقای لاشویلی از برادر به من نزدیکتر است!!او در همه ی مسایل مرتبط با امنیت اسرائیل از اینترنت و فضای مجازی تا کمک به ارتش قهرمان ما و پلیس شهری یک الگو در میان یهودیان ساکن در اسرائیل است!!!من امروز شخصاً به حضور شما رسیدم که قدردانی خود را از همه زحمات این برادر نزدیک و مهربان بیان کنم!!!

3

 2 در عکس زیر مشاهده میکنید مایکل لاشویلی کلاهی بر سر دارد که آرم یا نشان خاصی بر آن حک گردیده که برای کارشناسان نظامی-امنیتی آشنا به نظر می آید.

5نشانی که به آن اشاره کردیم آرم “سایرت متکل” (סיירת מטכ”ל،Sayeret Matkal) یگان فوق ویژه ستاد کل فرماندهی و عملیات ارتش اسرائیل می باشد که بالاترین مرجع نظامی در دولت نامشروع صهیونیستی محسوب می گردد. نیروهای این یگان مستقیما از فرماندهی ارشد کل ارتش نجس اسرائیل جنایتکار دستور می‌گیرند. جالب آنکه در شرح ماموریت این یگان فوق ویژه آمده است: این نیروها مسئولیت تمامی «عملیات‌های ضدتروریستی»، «عملیات‌های پنهانی و مخفی در عمق خاک دشمن» و قابلیت «حملات ضربتی هم‌زمان» را بر عهده دارند!!

6

جالب آنکه بسیاری از مسئولین طراز اول رژیم حرام زاده صهیونیستی سابقه حضور یا فرماندهی در یگان سایرت متکل را در پرونده جنایتکارانه خود به ثبت رسانده اند؛ از جمله جلادانی که می توان به نام آنان اشاره کرد؛ ایهود باراک، بنیامین نتانیاهو، شائول موفاز و نفتالی بنت(وزیر فعلی اقتصاد) می باشند که هرکدام در زمان خود فرماندهی این یگان یا بخش هایی از آن را بر عهده داشته اند.

سایرت متکل در حقیقت واحد شناسایی ستاد کل ارتش رژیم نامشروع صهیونیستی محسوب می شود و در جای دیگر از جزئیات ماموریت آن بیان شده است:

 “(conducting deep reconnaissance behind enemy lines to obtain strategic intelligence)”

که ترجمه دقیق آن ” انجام شناسایی عمیق پشت خطوط دشمن برای به دست آوردن اطلاعاتی استراتژیک ” می باشد.

این یگان فوق ویژه که وظیفه ی این چنینی را بر عهده دارد صرفاً از افسران خبره اطلاعاتی – عملیاتی ارتش رژیم اشغالگر فلسطین تشکیل گشته و هیچ سربازی حق حضور در این واحد را ندارد، این نیروی فوق ویژه طبق اسناد  تنها یگان نظامی – امنیتی رژیم غاصب اسرائیل محسوب می گردد که حتی کیدون(Kidon) نیز در عملیات های خود نیازمند تائید فرمانده این یگان می باشد. با تفاسیر فوق می توان تلگرام را تکاور نخبه اینترنتی ستاد کل ارتش رژیم نجس صهیونیستی دانست که در واقع با شعار دروغین حفظ امنیت و حریم خصوصی کاربران که بعد از رسوایی تخلیه اطلاعاتی جاسوس کده های همیشه همراه وایبر، واتس آپ و اینستاگرام موج ناامنی را در جامعه کاربران این قبیل شبکه های ضد اجتماعی ایجاد کرده بودند، فعالیت خود را آغاز کرد تا براساس ماموریتی که برای این یگان فوق ویژه که در بالا بدان اشاره کردیم ترسیم شده ضمن شناسایی دقیق از خطوط دشمن خود به جمع آوری حداکثری اطلاعات استراتژیک آن اهتمام ورزد.

   8

و شایان ذکر است که دیتا سنتر اصلی شرکت قلعه دیجیتال نیز در شهرستان کینگ واشنگتن و منطقه تاکویلا( Tukwila) در نزدیکی سیاتل واقع شده است که این دیتا سنتر یک مرکز فوق سری وامنیتی محسوب می گردد.موضوع جالب دیگری که در این میان باید در آن تامل کرد آنست که یکی از سه دیتا سنتر قدرتمند این غول بزرگ جاسوسی مرکز مدیریت شرکت TITAN و صاحب پروژه مخفی پهپاد گوگل و فیسبوک می باشد و این نیز سندی کامل بر مدیریت در سایه NSA بوسیله شرکت قلعه دیجیتال در کنترل و همکاری با جاسوس خانه ای دیگر فضای مجازی به حساب می آید.

12

13

14

با این حساب باید دانست که تلگرام یک هواپیمای کاغذی سفید رنگ در آسمانی آبی نیست بلکه یک پهپاد(UAV) شناسایی مخفی کار است که می خواهد با نفوذ در عمق سخت افزار و نرم افزار کاربران اطلاعات آنان را رصد و تخلیه نماید.


منبع : سایت واجب فراموش شدهhttp://vfsh.ir/?p=15058

امر به معروف و نهی از منکر در واجب فراموش شده

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.