آسیب شناسی فضای مجازی

آسیب شناسی فضای مجازی

آسیب شناسی فضای مجازی

آسیب شناسی فضای مجازی

آسیب شناسی فضای مجازی

این وب جهت آشنایی با شبکه ملی اطلاعات و بررسی شبکه های اجتماعی است.

امیدوارم دقایق خوبی را دراین وب سپری کنید . . . نظرات شما موجب پیشرفت و دلگرمی ماست. . .

« ساینا » به جنگِ « موزیلا » رفت

چهارشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۳، ۰۳:۰۴ ب.ظ

 

  افزایش امنیت اطلاعات شما با  مرورگر  ایرانی

«ساینا»

به ادامه مطلب بروید . . .


از جمله ویژگی های متمایز ساینا می توان به داشتن زبانه‌های عمومی، سه زبانه بودن (فارسی، انگلیسی و عربی)، داشتن امکان کنترل والدین، واسط آیکون دار، خبر رسان و شرح وضعیت صفحه نام برد.

به گزارش روابط عمومی مجمع فعالان فضای مجازی انقلاب اسلامی (فرا)، نسخه 2.0.1 ویندوزی مرورگر «ساینا» منتشر شد. ساینا اولین مرورگر ایرانی است که مراحل بومی سازی آن توسط متخصصین ایرانی انجام شده است. این مرورگر جایگزین مناسبی برای مرورگرهای آمریکایی ایتنرنت اکسپلورر، کروم و... است. از جمله ویژگی های متمایز ساینا می توان به داشتن زبانه‌های عمومی، سه زبانه بودن (فارسی، انگلیسی و عربی)، داشتن امکان کنترل والدین، واسط آیکون دار، خبر رسان و شرح وضعیت صفحه نام برد. این مرورگر در منوی جستجوی خود، از موتورهای جستجوی ایرانی سلام، ریسمون و پارسی جو نیز پشتیبانی کرده است. معدود بودن تعداد افزونه ها و ناسازگار بودن پوسته ها با نسخه جدید، از جمله مشکلات این مرورگر است که پیشبینی می شود به مرور زمان این مشکلات فرعی هم حل خواهد شد. علاقمندان جهت دریافت این نرم افزار به نشانی زیر مراجعه کنند:

                                                            دانلود در سایت : http://saina.matma.ir

منبع:itdm.ir

              

  • k

ساینا

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.